VEELGESTELDE VRAGEN

Selecteer hieronder een onderwerp.

1 HOE VIND IK M·A·C PRODUCTEN?

Ga naar onze Vind winkels-pagina om een M·A·C Cosmetics-winkel bij jou in de buurt te vinden.

M·A·C Cosmetics is trots op het produceren van de beste kwaliteit prestige make-upproducten. Consumenten kunnen er zeker van zijn dat als zij bij een van onze erkende retailpartners winkelen, zij daadwerkelijke M·A·C-producten kopen.

2 HOE KAN IK VOOR M·A·C WERKEN?

We zijn altijd op zoek naar slimme, energieke personen die ons willen vertegenwoordigen.

Werkplekken in onze kantoren of zakelijke functies vindt je op onze VACATURES-pagina.

Jouw gegevens zullen worden beoordeeld door onze Human Resources-afdeling. We kunnen uitsluitend reageren indien er een beschikbare vacature is die overeenkomt met jouw capaciteiten.

3 HOE WORD IK EEN M·A·C ARTIEST?

We zijn altijd op zoek naar slimme, energieke personen die ons willen vertegenwoordigen.

Voor functies bij M·A·C, raadpleeg onze Vacaturepagina.

4 HOE KAN IK EEN MAKE-UP AFSPRAAK MAKEN?

Wij verheugen ons erop om jouw make-up te doen! You can book your appointment online here , call one of our stores, or visit us in person to schedule your appointment.

Our paid services are redeemable in products the day of the appointment !

5 HOE KAN IK EEN BRUIDS- OF PRIVÉ-AFSPRAAK MAKEN?

M·A·C Cosmetics biedt make-upadviezen op al onze M·A·C counterlocaties. Consultaties bieden je de mogelijkheid om direct met onze hoog opgeleide M·A·C-artiesten te werken. Ga naar onze Vind winkels-pagina om een M·A·C Cosmetics-winkel bij jou in de buurt te vinden.

6 WAAR IS MIJN BESTELLING?

Access your order status by clicking Track My Order. You can also access your order status and history by signing in to your account. You can also reach us at +3228085114, email us.

7 KAN IK EEN ARTIKEL TERUGSTUREN OF RUILEN?

Mocht je om de een of andere reden niet helemaal tevreden te zijn met je aankoop van M·A·C, stuur dan het ongebruikte deel terug en we ruilen je aankoop of storten de volledige aankoopprijs terug op je account of ruilen het voor een ander artikel. Als je een artikel wenst te retourneren of te ruilen via maccosmetics.be/nl, klik dan HIER voor stapsgewijze instructies voor het retourneren per post. Let op dat Geschenkbonnen niet kunnen worden geretourneerd of geruild.

8 LEVEREN JULLIE INTERNATIONAAL?

maccosmetics.be kan helaas geen bestellingen versturen naar bestemmingen buiten België. Excuses voor het ongemak. Ga naar onze INTERNATIONALE WINKELZOEKER.

9 HOE WIJZIG OF ANNULEER IK MIJN BESTELLING?

Contact us within one hour of placing your order via our number +3228085114, and we will do our best to accommodate your request.

10 IK HEB HET VERKEERDE PRODUCT ONTVANGEN. KAN IK HET TERUGSTUREN?

If your online order is not as expected, contact us at +3228085114 for assistance.

11 MIJN ARTIKEL IS BESCHADIGD GELEVERD. WAT MOET IK DOEN?

If you received damaged merchandise, please retain the box, packaging and all contents, and contact us as soon as possible at +3228085114 for assistance.

12 WANNEER IK EEN ITEM RUIL, ZIE IK TWEE TRANSACTIES OP MIJN CREDITCARD. KUN JE DIT UITLEGGEN?

Wanneer er een retour is aangevraagd, wordt deze voltooid in twee stappen:
1) Er wordt een krediet gegeven voor de geretourneerde artikelen.
2) Een nieuwe bestelling wordt verwerkt voor de geruilde artikelen.
Twee transacties zullen worden geplaatst op jouw account: een terugbetaling voor het geretourneerde product en de kosten voor het aangevraagde ruilproduct. Hoewel beide transacties tegelijkertijd in onze systemen worden verwerkt, houd er rekening mee dat de uitgevende bank/creditcardbedrijf maximaal 10 werkdagen nodig heeft om het krediet over te maken op jouw rekening.

13 WAAROM IS MIJN FAVORIETE PRODUCT NIET MEER LEVERBAAR? KAN IK HET NOG STEEDS KOPEN?

Beslissingen om een ​​product of maat te stoppen of te introduceren worden genomen op basis van consumentenvoorkeuren en inkooppatronen in het hele land.

Laat ons jou helpen bij het vinden van jouw favoriete product! Om meer te weten te komen over hoe ons Gone But Not Forgotten-team jou kan helpen bij het vinden van jouw product, bezoek ons ​​dan ophttp://elcompanies.com/Pages/Gone-But-Not-Forgotten.aspx.

14 WELKE BETALINGSMETHODEN KAN IK GEBRUIKEN?

Voor online bestellingen binnen België, worden de volgende creditcards geaccepteerd: MasterCard en Visa. Wij accepteren ook PayPal en Ideal/Sofort.

Voer jouw factuuradres in, precies zoals het vermeld staat op jouw creditcardrekening.

15 IK KAN HET ANTWOORD DAT IK ZOEK, NIET VINDEN.

Go to our email submission form, call us at +3228085114.